PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis gimnazijoje dirba
Kab. Nr. 311, vadovauja IIe klasei
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Priėmimo laikas |
Klasės valandėlė, Soc. pil. veikla |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
7.30 – 16.00 |
8.00 – 12.00 |
|
12.30 – 13.00 |
Antradienis |
7.30 – 16.00 |
8.30 – 12.00 |
8.00-8.30 |
12.30 – 13.00 |
Trečiadienis |
7.30 – 16.00 |
8.00 – 12.00 |
14.00 – 14.30 |
12.30 – 13.00 |
Ketvirtadienis |
7.30 – 15.30 |
8.00 – 12.00 |
14.00-14.45 |
12.30 – 13.00 |
Penktadienis |
7.30 – 14.30 |
8.00-12.00 |
|
12.30 – 13.00 |
Kontaktai
Kab. Nr. 212, vadovauja Ih, IIIe klasėms
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Kontaktinės valandos |
Klasės valandėlė Soc. pil. veikla |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.30-17.00 |
8.30-16.00 |
14.55-15.40 |
12.30-13.00 |
Antradienis |
8.30-17.00 |
8.30-15.00 |
|
12.30-13.00 |
Trečiadienis |
8.30-17.00 |
8.30-15.00 |
14.00-14.45 | 12.30-13.00 |
Ketvirtadienis |
8.30-17.00 |
8.30-16.00 |
14.55-15.40 | 12.30-13.00 |
Penktadienis | 8.30-17.00 | 8.30-16.00 |
14.00-14.45 |
12.30-13.00 |
Kontaktai
Socialinio pedagogo veiklos turinys
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais.
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais.
- Padeda tėvams ugdyti savo vaiką; informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą; inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
- Vykdo alkoholio, tabako, narkotinių ir psichotropinių medžiagų vartojimo, teisės pažeidimų, nusikalstamumo prevenciją;
- Vykdo mokinių lankomumo ir vėlavimo kontrolę bei prevencinį darbą su blogai mokyklą lankančiais ir vėluojančiais mokiniais.
- Bendradarbiauja su klasių vadovais, kitais pedagogais, specialistais sprendžiant vaikų socialines – pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.
- Palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis institucijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę ir teisinę pagalbą.
- Atstovauja vaikams ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
Tikslai
- Teikti metodinę bei psichologinę paramą vaikams, jų tėvams ir pedagogams.
- Tirti ir skatinti vaikų ir jaunuolių integravimąsi į mokyklos bendruomenę, visuomenę.
- Sudaryti sąlygas pozityviai jauno žmogaus saviraiškai ir neformaliam ugdymui.
- Padėti vaikams sprendžiant jų teisių ir interesų apsaugos problemas.
- Nagrinėti ir šalinti mokyklos nelankymo priežastis, siekti, kad moksleivių tėvai aktyviau įsitrauktų į mokyklos gyvenimą.
- Telkti mokyklos bendruomenę siekiant sukurti efektyvią ankstyvosios prevencijos sistemą ugdymo institucijoje.
Uždaviniai
- Rinkti informaciją ir išsiaiškinti socialines problemas, įtakojančias mokinio elgseną ir mokymosi motyvaciją.
- Užmegzti kontaktus su klientais.
- Analizuoti ir vertinti situaciją.
- Rinkti ir teikti informaciją apie pagalbą teikiančias bei prevenciją vykdančias tarnybas.
- Konsultuoti.
- Tarpininkauti, atstovauti, koordinuoti.
- Vykdyti prevencinį darbą.
- Apibendrinti ir įvertinti pokyčius.
Gimnaziste, visada esi maloniai laukiamas ir gali kreiptis pagalbos į socialinį pedagogą
- Jei patiri patyčias ir smurtą.
- Jei turi bendravimo su bendraamžiais ar mokytojais sunkumų.
- Jei turi mokymosi, elgesio, mokyklos lankymo problemų.
- Jei esi naujokas gimnazijoje ir tau kyla sunkumų.
- Jei nori sužinoti savo teises ir pareigas.
- Jei nori padėti draugui, kuris vartoja kvaišalus, praleidinėja pamokas ar kitaip netinkamai elgiasi.
- Jei reikalingas nemokamas maitinimas.
- Jei nori bendradarbiauti, įgyvendinant gimnazijos prevencines programas, padėti organizuoti prevencinius renginius ir priemones.
- Jeituri idėjų ir sumanymų, kuriuos galėtų įgyvendinti gimnazijoje.
- Jei nežinai, kur kreiptis pagalbos (nukreipia pas specialistus).
Mokiniai ir jų tėvai gali kreiptis, jei
- Mokykloje vaikas susiduria su mokymosi ar kitais sunkumais, kurių jis vienas ar kartu su tėvais nėra pajėgus išspręsti.
- Mokykloje mokinys patiria patyčias ar fizinį smurtą.
- Mokykloje vaikas turi mokymosi ir/ar elgesio problemų.
- Reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą vaikui.
- Siekiama efektyvesnio bendradarbiavimo su mokytojais, mokiniais ar kitų institucijų specialistais.
Dokumentai
Socialinis pedagogas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Socialinės paramos mokiniams teikimo tvarkos aprašas_VMS_2019_06_19 | 2024-11-18 10:38:43 | 266.33 KB | ||
Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašas_ŠMM_2016_11_02 | 2024-11-18 10:47:03 | 29.12 KB | ||
Vilniaus miesto atmintinė tėvams ir vaikams „Kur galima kreiptis pagalbos, jeigu vaikas vartoja psichoaktyviąsias medžiagas“ | 2024-11-18 10:40:38 | 61.93 KB |