Psichologas nėra tavo priešas
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).
Psichologėmis gimnazijoje dirba
Kab. Nr. 310
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo |
Priėmimo |
Pamokos |
Pietų |
Pirmadienis |
7.00 – 17.45 |
8.00 – 14.30 |
14.55 – 15.40 |
12.00 – 12.30 |
Antradienis |
7.00 – 17.00 |
8.00 – 14.30 |
|
12.00 – 12.30 |
Trečiadienis |
7.00 – 17.45 |
8.00 – 14.30 |
14.55 – 15.40 |
12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis |
7.00 – 16.00 |
8.00 – 14.30 |
|
12.00 – 12.30 |
Penktadienis |
7.00 – 15.30 |
9.00 – 12.00 |
|
12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Priėmimo laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
- |
- |
- |
Antradienis |
- |
- |
- |
Trečiadienis |
8.00-17.30 |
9.00-12.00 13.00-15.00 |
12.00-12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00-17.30 |
9.00-12.00 13.00-15.00 |
12.00-12.30 |
Penktadienis | - | - |
- |
Kontaktai
Psichologinės pagalbos uždaviniai:
1. Nustatyti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padėti jas spręsti.
2. Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą bendrauti su mokiniais, turinčiais psichologinių problemų.
3. Padėti kurti palankias psichologines sąlygas mokinio ugdymo(si) procese.
Psichologo veiklos sritys:
1. Konsultavimas. Tai psichologinė pagalba sveikiems, sunkioje, sudėtingoje gyvenimo situacijoje atsidūrusiems žmonėms. Jiems padedama spręsti iškilusias problemas, brandžiau išgyventi įvairius gyvenimo sunkumus.
2. Įvertinimas. Tai gimnazistų galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas.
3. Švietimas. Gimnazistų, jų tėvų (globėjų, rūpintojų) ir pedagogų švietimas raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
4.Psichologinių problemų prevencija. Tai psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (gimnazijos bendruomenės grupių tyrimas), pagalbos teikimas rengiant, organizuojant ir įgyvendinant prevencines priemones bei programas.
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
1. mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;
2. prašo mokinio tėvai (globėjai);
3. siunčiamas mokytojų;
4. prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
Kada kreiptis į psichologą
1. kai mokinys sunkiai susikaupia, neišlaiko dėmesio;
2. jeigu tolygiai prastėja mokinio pažymiai;
3. jeigu mokinį nuolat be aiškios somatinės priežasties vargina skausmai įvairiose kūno vietose;
4. jeigu jis tapo užsidaręs, pernelyg svajingas, laiką leidžia, žiūrėdamas į lubas;
5. jeigu elgesys tapo pernelyg netinkamas;
6. jeigu jums ar draugams nors nežymiai užsiminė apie savižudybę, kreipkitės į psichologą ar psichoterapeutą.
Dokumentai
Psichologas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Ekstremalios situacijos. Rekomendacijos mokytojams | 2024-11-19 09:14:15 | 350.71 KB | ||
Panikos atakos-ką daryti? | 2024-11-19 09:14:15 | 1.15 MB | ||
Tėvų naudojamos frazės, kurios žeidžia vaikus | 2024-11-19 09:14:15 | 19.43 KB | ||
Kaip nusiraminti ir pagarbiai bendrauti? | 2024-11-19 09:14:15 | 17.16 KB | ||
Įveik egzaminus be streso | 2024-11-19 09:14:15 | 2.84 MB | ||
Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais įvertinimo ir specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašas_ŠMM_2011_09_30 | 2024-11-19 09:14:15 | 61 KB |
Naudingos nuorodos:
Paauglių auginimo iššūkiai ir galimybės:
https://www.youtube.com/watch?v=NFnDXW6eHYg
Apie dėkingumą ir daugiau nei 30 priežasčių būti dėkingais
https://www.youtube.com/watch?v=33zqIT-QCJI
Kaip išgyventi jautriam žmogui:
https://www.youtube.com/watch?v=kFa5hyihK3U
Kaip įveikti baimę ir atidėliojimą bei ryžtis pokyčiams ir naujiems dalykams?
https://www.youtube.com/watch?v=hNwo_OATD2U
Hiperaktyvumas ir dėmesio sutrikimas. Hiperaktyvus vaikas ir suaugęs:
https://www.youtube.com/watch?v=G5Vq90VgayI