Vilniaus šv. Kristoforo gimnazija

Pagalba mokytojui: dėmesingo įsisąmoninimo intervencijų taikymas mažinant mokytojų patiriamą stresą ir perdegimą bei gerinant darbo kokybę

Šv. Kristoforo gimnazija įsitraukė į Vilniaus Universiteto Ugdymo mokslo instituto tyrėjų vykdomo edukacinių tyrimų proveržio projektą ,,Pagalba mokytojui: dėmesingo įsisąmoninimo intervencijų taikymas mažinant mokytojų patiriamą stresą ir perdegimą bei gerinant darbo kokybę". Lapkričio 19 d. mokytojai ir kiti pedagoginiai darbuotojai dalyvavo projekto įvadiniuose mokymuose, kuriuose projekto atstovai pristatė projektą ir tyrimo, kuri bus vykdomas projekto metu, dizainą. Šis tyrimas truks 16 savaičių ir jo metu bus ne tik matuojamas ir vertinamas kortizolio kiekis, bet ir bus vedamos dėmesingu įsisąmoninimu grįstos praktikos.

Šio tyrimo tikslas yra įvertinti dėmesingu įsisąmoninimu grindžiamų intervencijų poveikį mokytojų stresui ir perdegimui, siekiant pagerinti mokymo kokybę.

Apie projektą:

https://www.fsf.vu.lt/mokslas/projektai/nacionaliniai-projektai/lietuvos-mokslo-tarybos-projektai/6625-pagalba-mokytojui-demesingo-isisamoninimo-intervenciju-taikymas-mazinant-mokytoju-patiriama-stresa-ir-perdegima-bei-gerinant-darbo-kokybe

 

 

Autorius:
Aušra Kaminskienė

Nuotraukos:
Aušra Kaminskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas